بدون شک وقتی سخن از تبلیغات محیطی به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن مخاطب خطور می کند یک بیلبورد بزرگ و رنگارنگ است.بیلبوردها بخشی از تبلیغات محیطی و بهترین ابزار تبلیغاتی آن دسته هستند و قدرتی غیرقابل انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها دارند که با اشکال و ایده های خاص می توانند بیننده را به تفکر در خصوص نگرش ها،اهداف و مقصود نهایی برند ومحصولات یا خدمات ترغیب کنند و صاحبان برند را در نهایت به فروش بیشتر برسانند وبه لحاظ پرستیژ بالای رسانه ای موجب حسن اعتبار کاری برای برندها گردیده که در معرض دید عموم قرار میگیرند.
این رسانه ها در مناطق پرتردد شهری و بین شهری قرار می گیرند. مخاطب هدف بیلبوردهای تبلیغاتی رانندگان بزرگراه ها، اتوبان ها و جاده های بین شهری هستند، البته بعضی از بیلبوردهای کوچک عابران پیاده را نیز هدف قرار میدهند، اما عمده مخاطبان بیلبوردها سرنشینان خودروها هستند.
در این عصر اشباع دیجیتالی، حساسیت مردم نسبت به تبلیغات آنلاین از بین رفته است. آنها به محض ظاهر شدن یک تبلیغ روی صفحه، آن پنجره را می بندند یا با بی صبری انتظار می کشند تا دکمه ی “skip ad” پدیدار شود و روی آن کلیک کنند. با این حال ، بیلبوردها آن قدر متفاوت هستند که هنوز در نظر مردم چشم نواز جلوه می کنند. با طراحی مناسب بیلبورد، می توان توجه ترددکنندگان را جلب کرد و درک پیام تبلیغاتی بالا روی بیلبورد هم بیش از یک لحظه طول نخواهد کشید. رانندگانی که به سرعت در مسیر بزرگراه ها در حال رانندگی هستند، تنها فرصت انداختن یک نگاه سریع و اجمالی به بیلبورد را دارند. شما می توانید با لحاظ کردن این نکته در طراحی بیلبورد، نه تنها شانس دیده شدن بیلبوردتان را بیشتر کنید بلکه احتمال این که مخاطب متوجه پیام تبلیغاتی تان بشود و به آن عمل کند را نیز افزایش دهید.
بیلبورد های تبلیغاتی در صورتی که دارای طرح های خلاقانه باشند و در ایجاد آن ها تفکر و ایده های مناسبی استفاده شود می توانند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به روش های دیگر داشته باشند.
مشتریان با دیدن طرح های مختلف روی بیلبورد وادار به تفکر شده و در جست و جوی خرید محصولات و خدماتی که بر روی آن نقش بسته است می روند.
البته مکان استفاده از بیلبورد نیز می تواند نقش اساسی در روند تاثیر گذاری این روش داشته باشد. در واقع بیلبورد تبلیغاتی که در مکان مناسب احداث شده باشد و نقش های روی آن کاملاً خلاقانه و همراه با ایده های نو باشند می تواند به راحتی در سریع ترین زمان ممکن مشتری را وادار به خرید کند.
در طراحی بیلبورد می بایست از چند واژه کوتاه به صورت بزرگ و خوانا همراه با تصاویر بامزه و کنایه آمیز و یا طنز بهره گرفت . پیام تبلغاتی درج شده بر روی بیلبورد تاثیر شگرفی بر میزان اثربخشی برذهن رهگذران دارد . من در یک سفری که داشتم شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگی در مسیر بزرگراه بودم از بین آن همه بیلبورد که در فاصله های معینی از هم در کنار جاده نصب شده بودند فقط یک تبلیغ که به تعداد زیادی تکرار شده بود و کلمه ی درج شده بر روی آن آهنگ و وزن خاصی داشت نظر من و افرادی که در کنار من در داخل اتومبیل نشسته بودند را به خود جلب کرد طوری که من حتی پس از خروج از بزرگراه باز هم آن کلمه را در ذهن تکرار می کردم و این محصول و برند به عنوان نامی آشنا در ذهنم نقش بست . به علت عبور سریع خودروها از کنار تابلوی تبلیغاتی بیلبورد می بایست تصاویر بزرگ و قابل تشخیص باشند و کلمات تبلیغی مورد استفاده کوتاه در حد یک یا نهایتا هشت کلمه اما زیبا و آهنگین باشد تا بتواند تبلیغ موثری واقع شود .
انواع بیلبورد ها
با توجه به نوع تبلیغات و هزینه ای که شرکت ها روی آن سرمایه گذاری می کنند،طراحی می شوند.برای آنکه بتوانید یک بیلبورد تبلیغاتی هماهنگ با کسب و کار خود انتخاب نمایید باید با انواع آن آشنا باشید که به نمونه از آنها اشاره خواهیم داشت.
بیلبورد افقی:
این بیلبوردها به خاطر ظاهر و جلب توجه زیاد،دارای اعتبار و قیمت بالایی هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند.
بیلبورد پل عابر:
این بیلبوردها به آسانی در معرض دید قرار میگیرند و رانندگان و سرنشینان را به راحتی هدف قرار می دهند.
استرابورد تبلیغاتی:
یک نوع سازه های بادبانی و پرتابل ایستاده یا به عبارت دیگر نوعی استند تبلیغاتی ایستاده است که چند سال پیش برای اولین بار توسط شهرداری ها برای اطلاع رسانی و اکران های فرهنگی مورد استفاده قرار گرفت اما در حال حاضر به دلیل بالا رفتن تعرفه بیلوردهای تبلیغاتی با اجاره استرابورد با قیمت متناسب می توانید به معرفی برند و خدمات خود بپردازید . این سازه در ابعاد ۳*۴ متر قابل پیاده سازی است که البته با در نظر گرفتن ابعاد واقعی چاپ و نصب بنر ۲٫۸۰*۳٫۸۰ متر می باشد و ارتفاع آن از سطح زمین چیزی حدود ۶ متر است .
تلویزیون شهری:
یک تابلو ال ای دی عظیم الجثه است که به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل پیاده سازی می باشد و در مکان های پربازدید به نمایش گذاشته می شود . شما می توانید با اجاره تلویزیون شهری و ساختن کلیپ های جذاب از نحوه ارائه خدمات ، مشتریان را به سمت خود سوق دهید.این نوع بیلبورد ها به نسبت بقیه هزینه کمتری دارند چون بیش از چندین تبلیغ و بصورت دوره ای بر روی آن نمایش داده می شود.
بهترین راه حل
بی شک بهترین راه برای آگاهی از انواع بیلبورد تبلیغاتی مازندران و قیمت بیلبورد تبلیغاتی مازندران ارتباط با کانون تبلیغاتی بیدبرگ است که می توانیم با ارئه مشاوره تخصصی به شما کمک نماییم تا انجام سفارش یک بیلبورد تبلیغاتی موثر و سودآور در استان مازندران را تجربه نمایید و در این راه از مشکلات احتمالی که ممکن است بر سر راه تان قرار گیرد جلوگیری نماییم.
برای دریافت لیست تابلو های تبلیغاتی مازندران با ما تماس بگیرید:
کارشناس تبلیغات – فاطمه عابدی
۰۹۳۵۱۵۱۷۵۷۱
2 دیدگاه
پینگ کردن: قیمت بیلبورد تبلیغاتی مازندران - بیلبورد تبلیغاتی مازندران|تبلیغات محیطی مازندران
پینگ کردن: تبلیغات محیطی - بیلبورد تبلیغاتی مازندران|تبلیغات محیطی مازندران